2022/2023
A influencia da educación emocional na prevención de problemas emocionais en estudantes de primeiro curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión do alumnado TEA na aula: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Benestar emocional na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cómo afecta o desarrollo afectivo e social ter sido víctima de maltrato infatil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención na aula de matemáticas para alumnado con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención contra o bullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño de intervención educativa: fomento do uso do galego no alumnado dun centro educativo rural da provincia de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional: plan de intervención na aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Trastorno específico da linguaxe en educación infantil: Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A batalla contra o acoso escolar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Educación Social na atención e intervención dun neno afectado con parálise cerebral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A dislexia. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A arteterapia e a súa aplicación en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A arteterapia e a súa aplicación en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a mellora das funcións executivas no Tdah. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de educación emocional destinado o alumnado de segundo da ESO. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de intervención para mellorar a intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención educativa para tratar a morte a través de conto en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a mellora da atención no autismo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O impacto da música en Educación Infantil e alumnado con Trastorno de Espectro Autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación da intelixencia emocional para mellorar a autoestima na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gamificación e recursos TIC na ensinanza - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Inclusión da discapacidade intelectual en secundaria: un programa de intervención global nun centro leonés” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Deseño Dun Programa De Intervención Para Alumnado Con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
DIVERSIDADE AFECTIVA-SEXUAL E IDENTIDADE DE XÉNERO. Proposta de intervención para a sensibilización do colectivo LGTBIQ+ nas aulas de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A percepción da violencia nas aulas: unha perspectiva de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Inclusión do alumnado con trastorno do espectro autista nas aulas de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA. Proposta de intervención para potenciar as habilidades sociais e a autoestima. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TDAH: Profundización teórica do concepto e os seus puntos básicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Diversidade intelectual e orientación profesional na educación secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Ensinanza das matemáticas e da tecnoloxía en alumnado con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención socioeducativa: Habilidades sociais en nenos e nenas con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención do TDAH en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Sistemas aumentativos e alternativos de comunicación na aprendizaxe do alumnado con dificultades na fala - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Estereotipos de xénero dos estudantes de Formación Profesional dun Centro Integrado de Formación Profesional da área de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Evolución da principal normativa educativa estatal e autonómica galega en materia de atención á diversidade a partir do ano 1990 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Acoso escolar ou bullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A intervención educativa en educación infantil para nenos e nenas con TEA no recreo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Autoconcepto e valor subxectivo das matemáticas: eleción e logro na educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mellora da aprendizaxe do módulo arquivamento e comunicación do ciclo de fp básica en Servizos Administrativos para un alumno con síndrome de Asperger: proposta de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Utilización de sistemas de xestión da aprendizaxe en formación profesional (moodle) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención nun caso con TDAH na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención nun caso de Trastorno do Espectro do Autismo: aplicación de sistemas alternativos e/ou aumentativos da comunicación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastono do Espectro Autista: proposta de intervención favorecendo a inclusión na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno Disocial da Conducta: programa de intervención para Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do Espectro Autista: Estudo dun caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Trastorno Negativista Desafiante: unha proposta de intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Descubrindo a túa vocación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe cooperativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Diagnóstico e Intervención do TDAH en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastornos graves do comportamento: O Trastorno Negativista Desafiante na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Transmisión dos valores a través da ensinanza da lingua xaponesa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Traballo cooperativo en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Programa de intervención cunha lumna con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
un caso de estimulación da linguaxe: proposta de programa de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O meu caderno - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto E-Vida de Educación para a Vida - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta de intervención para un alumno con Síndrome de Asperger na Educación Física Secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
O trastorno do espectro autista en Educación Primaria. A actuación docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención dun alumno con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
TDAH na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño dun programa de intervención para a prevención do alcoholismo en alumnado de entre 11 e 13 anos nun IES da Estrada, Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A dislalia na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do proceso de tramitación das becas Erasmus+ do proxecto Next Station da Xunta de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2015/2016
Programa de intervención para un alumno con deficiencia mental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de Intervención a un alumno con Síndrome de Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Programa de intervención para un alumno con deficiencia mental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa WAKE-UP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para o estudo dun caso dun alumno con déficit de atención e hiperactividade (TDAH) en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007