2022/2023
Percepción da política e as campañas electorais dos estudantes de comunicación de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Evolución da imaxe da cidade de Vigo a través da súa campaña de luces de Nadal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
A propaganda política impresa do Estatuto de Autonomía de Galicia de 1936 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Comunicación de crise, accións de relacións públicas e comunicación solidaria nas Forzas e Corpos de Seguridade (FCS) durante o Estado de Alarma: os casos de Ourense e Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
ESCAPARATE XINZO: a unión do comercio local a través dunha plataforma virtual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
A comunicación non verbal nos debates políticos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do infoentretemento televisivo: eleccións xerais 28-A de 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fact-Checking no Parlamento galego. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Discurso populista en Twitter. O caso de Pablo Iglesias (España) e Beatriz Sánchez (Chile). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ludopatía en adolescentes: proposta de campaña de prevención para centros de ensino de Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Populismo, redes sociais e eleccións. Análise de caso de Vox e AK Parti - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
O caso Vox: Análise de estratexia comunicativa e comparativa co Front National - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de carteis políticos a través da ferramenta Eye-Tracking - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Imaxe e liderado de Abel Caballero: análise de casos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redes sociais e Política 2.0: Análise do #28A - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de campaña electoral para a agrupación socialista de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Estado da cuestión sobre estudos de Eye Tracking en comunicación, marketing, política e usabilidade web - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Música e neurociencias aplicadas ao marketing e a publicidade: avaliación da resposta emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O storytelling na publicidade. Unha análise das campañas premiadas no palmarés do festival Cannes Lions 2017 na categoría film - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Uso do eye tracking para o análise de carteis publicitarios de series audiovisuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño, planificación e execución dunha campaña electoral local. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Infoentreteñemento televisivo nas eleccións xerais do 20-D (2015): Análise de caso das entrevistas aos candidatos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Neurocomunicación, publicidade, política e ética: estado da cuestión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
A música na campaña das eleccións do 20-D do 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Senén Pousa: Manual do anticandidato electoral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto e planificación da campaña electoral nas próximas eleccións municipais 2015 PSdeG-PSOE Villagar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de campaña dun partido e candidatos alternativos. Eleccións municipais de Pontevedra 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Eye-Tracking como ferramenta nos contextos de usabilidade web - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As Relacións Públicas na central nuclear de Springfield - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Información da corrupción: análise das crises comunicativas producidas pola dimisión de Francisco Rodríguez en Ourense (Operación Pokemon) e Gerardo Conde Roa en Santiago de Compostela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007