2021/2022
MERCHANDASING EN MERCADONA: Técnicas de neuromarketing no punto de venta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto de identidade corporativa e campaña de implementación de mercado da marca: Grava - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Creación da Identidade Corporativa Gráfica e manual da marca “Capulí” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Emigrar das redes sociais: caso Lush. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fake News sobre a ocupación e as súas influencias políticias e económicas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A evolución do estereotipo masculino na publicidade a través dos anuncios de Gillette (1980-2019) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estereotipos de xénero e a súa evolución na publicidade infantil en televisión. O caso de xoguetes Nenuco. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
O fenómeno da 'posverdade': a manipulación da opinión pública na era do relativismo e das ciberdemocracias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Guía de orientación laboral para alumnos de Publicidade e Relacións Públicas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Construción de opinión pública nunha crise ecolóxica: Axentes que crean un clima de opinión sobre os residuos plásticos e as estrategias empregadas.

 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Manual de identidade corporativa gráfica Recanji recambios - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Representación dos valores de xénero na comunicación das Portadas do Diario de Pontevedra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de Comunicación de Grao Superior para la Fundación Mayeusis - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
O discurso político en Twitter en campaña dos candidatos dos 4 partidos máis votados nas eleccións xerais de 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Radio Universitaria El escaparate - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Primeiras reaccións da opinión pública vía online tras o atentado de París do 13N - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Google: estudio da evolución da súa marca publicitaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da comunicación dos cómics de Astérix: os valores expresados como apoio a elementos ideolóxicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As máscaras das revoluciones - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
A Opinión Pública a Través das Persoaxes de Cómic en Mafalda. O Caso de Libertad. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Opinión Pública a Través das Persoaxes de Cómic en Mafalda. O Caso de Libertad. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Forza das palabras. Conceptos que gañaron eleccións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"O xogos da fame" como medio para a transmisión dunha idea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007