2022/2023
A inclusión nas redes sociais das persoas que presentan discapacidade visual: revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellorar a atención dun neno que presenta TEA e TDAH a través do uso da tableta dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Empleo das TIC con alumnado TEA: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As propostas educativas en materia de innovación educativa nos traballos de fin de mestrado: Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Uso da gamificación en alumnado de Formación Profesional en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Uso da realidade virtual e aumentada para o ensino da anatomía humana no ensino secundario - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Punto de vista das familias sobre o uso de Internet e redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Revisión bibliográfica sobre a formación do profesorado no eido do Deseño Universal para á Aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recursos e metodoloxías innovadoras na Formación Profesional. Unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2021/2022
As bibliotecas humanas como recurso na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Coñecemento, formación e uso das ferramentas TIC aplicadas na FP en EUE Povisa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O efecto do libro electrónico na aprendizaxe: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión sistemática sobre o impacto da dor crónica na esfera escolar nos estudantes de educación secundaria e propostas innovadoras para o seu manexo no ámbito educativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recursos dixitais para traballar co alumnado con TDAH: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Vivencias das familias de estudiantes con NEAE en torno á educación: entre a lexislación e a realidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Gamificación na formacion profesional sanitaria: Unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
impacto do DUA en alumnado NEAE a través de recursos tecnolóxicos: unha revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
innovación na educación en tempos da Covid-19: repercusión nos estudantes da Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Debuxos animados e hábitos de consumo na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As TIC na área de educación física en primaria: estudo bibliométrico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Valoración de Aplicacións Móviles para o Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Visión do profesorado de formación profesional en materia de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Tecnoloxías de Apoio á Diversidade para o traballo con dislexia: unha revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aplicacións móbiles utilizadas polo profesorado para traballar co alumnado TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A simulación e o role playing como metodoloxías activas na FP de Comercio. Gabinete de Prensa: unha proposta didáctica para abordar as Relacións Públicas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise de recursos dixitais destinados ao desenvolvemento da conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Toquio2020-Classdojo. Un proxecto de gamificación en el aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Experiencia de gamificación en Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As condutas aditivas e o uso de internet no alumnado de educación primaria. Formación ás familias para paliar os riscos e perigos na rede. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Benestar do profesorado de formación profesional en Galicia con tecnoloxías da información e a comunicación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Creación colaborativa realizada por estudantado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Caso de estudo sobre a mellora da lectura e escritura a través de recursos educativos dixitais en Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os Materiais Didácticos Dixitais e as Dificultades de Aprendizaxe dende a óptica dos especialistas de PT/AL - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Análise de aplicacións para o desenvolvemento da conciencia fonolóxica en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Conciencia Fonolóxica Programa de intervención a través das TIC en Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Desenvolvemento da conciencia fonolóxica en Educación Infantil a través da pizarra dixital interactiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Enseñanza dixital nos tempos do coronavirus COVID-19 (SARS-COV-2) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Tablet como ferramenta comunicadora co alumnado dentro da constelación autista. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en Educación Infantil cos minixogos de Mario Party 8 para a competencia matemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A conciencia fonolóxica e o seu desenvolvemento coas tic en educación infanti - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprender con Wii sport na educación infantil (2-3 anos). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os recursos TIC como apoio no confinamento 2020 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O modelo Flipped Classroom na Educación Secundaria e Formación Profesional en España. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Repositorio de recursos TIC para la enseñanza de la música en estudiantes que presentan TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Realidade Aumentada: Un mundo de posibilidades aberto os nosos estudantes de educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2018/2019
"A escola a escuras". Un estudo de caso dun estudante con discapacidade visual. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Uso do Facebook no ciclo 'Técnico de Coidados Auxiliares De Enfermaría'. Un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
TIC para persoas con Trastorno do Espectro Autismo en Educación Secundaria e Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O traballo cooperativo aplicando as TIC na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recursos tecnolóxicos para a atención educativa das persoas con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Pizarra Dixital Interactiva no aula de Educación Infantil: experiencia de uso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Demanda cognitiva das tarefas e a súa mellora a través de actividades diseñadas coas TIC. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo comparativo dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro de texto dixital fronte ao tradicional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da Formación en Centros de Traballo da Formación Profesional Básica en Informática e Comunicacións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da integración e uso do Encerado Dixital Interactivo coma un recurso docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Estudo sobre a perspectiva do profesorado: o uso das TIC en alumnado TEA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
comparativa dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro electrónico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudio exploratorio sobre a necesidade da enfermeira escolar nun centro de formación profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Metodoloxía de Flipped Classroom en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención coa Tablet para traballar contidos básicos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención con apps nun caso de dislalia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Xogamos outra? Intervención co videoxogo Wii Party en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Robótica educativa para a mellora da aprendizaxe das matemáticas: un estudo de caso en TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os procesos cognitivos como contidos nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O robot mBot como resposta educativa para alumnos con espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora do proceso lector co uso de contos multimedia interactivos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Animación á lectura e á escritura a través dun conto dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As Aplicacións móbiles como recurso para as dificultades da aprendizaxe na resolución de problemas. Un estudo de caso múltiple. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As Dificultades de Aprendizaxe como contido nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aproximación a gamificación e o uso do xogo como ferramenta didáctica na Ensinanza Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
A Wii como recurso para a psicomotricidade na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Banco de recursos na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O teléfono móbil no terceiro ciclo de educación primaria: Que opinan docentes e estudantes? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Cine como recurso didáctico no 3º ciclo de Educación Primaria. Un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da atención a través dun dispositivo móbil: a tablet. Un estudo de caso único. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da competencia escrita a través do xornal dixital. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un estudo con recursos dixitais para mellorar a atención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recursos dixitais para as dificultades de aprendizaxe na comprensión lectora: un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora das habilidades sociais do alumnado con altas capacidades a través das TIC. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O conto interactivo como recurso para mellorar a escritura en alumnado con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O conto interactivo como recurso para mellorar a intelixencia emocional no alumnado con altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2015/2016
Intervención en lectoescritura con apps en alumnos que presentan retraso madurativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introdución do ipad e do encerado dixital interactivo nun aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Ipad como recurso para facilitar a lectoescritura dun neno con distrofia muscular - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Preferencias cinematográficas de estudantes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
A aplicación didáctica dos videoxogos no ámbito da Educación Primaria: un estudo sobre o profesor Layton - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Hábitos seguros na rede: o punto de vista das familias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un estudo sobre a intervención con Ipad no retraso da lecto-escritura que presenta alumnado de primeiro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendendo cá Wii en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O uso do Ipad na aula de pedagoxía terapéutica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007