2022/2023
Revisión bibliográfica sobre a formación do profesorado no eido do Deseño Universal para á Aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
STEAM nas aulas: Un estudio basado na robótica educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Realidade Virtual como recurso educativo na aula: entre o real e o virtual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As novas tecnoloxías como ferramenta para o fomento do desenvolvemento das habilidades sociais en ACNEE: Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A inclusión nas redes sociais das persoas que presentan discapacidade visual: revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Uso da intelixencia artificial na etapa de Educación Primaria a través de STEAM - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
A gamificación na mellora da motivación e da satisfacción do alumnado de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A gamificación nas aulas de educación infantil: un estudo baseado no videoxogo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
impacto do DUA en alumnado NEAE a través de recursos tecnolóxicos: unha revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Sistema de Comunicación por Intercambio de Imaxes en persoas con Trastorno do Espectro Autista: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Vivencias das familias de estudiantes con NEAE en torno á educación: entre a lexislación e a realidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
Aplicacións móbiles utilizadas polo profesorado para traballar co alumnado TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise de recursos dixitais destinados ao desenvolvemento da conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A experiencia do profesorado de Educación Infantil e Primaria sobre o alumnado con Dificultades Específicas de Aprendizaxe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
TikTok como fonte de transmisión de valores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dificultades de Aprendizaxe na aula: A voz dos docentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Caso de estudo sobre a mellora da lectura e escritura a través de recursos educativos dixitais en Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Valoración de Aplicacións Móviles para o Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A competencia dixital do alumnado de Educación Primaria en tempos de Covid-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
Repositorio de recursos TIC para la enseñanza de la música en estudiantes que presentan TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Cancro e escola: a historia de Nacho vista dende diferentes ollos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento da conciencia fonolóxica en Educación Infantil a través da pizarra dixital interactiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A gamificación na aula: unha proposta basada en Classcraft - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Realidade aumentada en Educación Infantil: unha experiencia innovadora para desenvolver a lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Seguridade dos e das menores en Internet: medos e riscos xa presentes en Educación Infantil. Un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As Dificultades de Aprendizaxe como contido nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As Aplicacións móbiles como recurso para as dificultades da aprendizaxe na resolución de problemas. Un estudo de caso múltiple. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora do proceso lector co uso de contos multimedia interactivos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Os procesos cognitivos como contidos nos MOOC. Un estudo exploratorio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O robot mBot como resposta educativa para alumnos con espectro autista - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Robótica educativa para a mellora da aprendizaxe das matemáticas: un estudo de caso en TEA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recursos tecnolóxicos para a aprendizaxe de español con alumnado marroquí - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A radio escolar como recurso didáctico para mellorar a comunicación oral e escrita - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O "Proxecto Escornabots na biblioteca escolar": percepcións dende os centros educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
comparativa dos procesos cognitivos desenvoltos co uso do libro electrónico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo sobre a perspectiva do profesorado: o uso das TIC en alumnado TEA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
A publicidade nos xoguetes desde unha perspectiva de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectoescritura con Bee-bot en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A formación inicial do profesorado en competencias profesionais docentes: un estudo dende a súa propia percepción. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Voces presentes e ausentes no libro de texto: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
aproximación aos coñecementos,actitudes e preocupacións sobre a atención a diversidade: a perspectiva dos futuros docentes de educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O conto interactivo como recurso para mellorar a intelixencia emocional no alumnado con altas capacidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O conto interactivo como recurso para mellorar a escritura en alumnado con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recursos dixitais para as dificultades de aprendizaxe na comprensión lectora: un estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Teacch e Tic, unha proposta de intervención para Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Tablet para a mellora da fala no atraso da linguaxe: Un estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Os proxectos de colaboración eTwinning: as necesidades de formación en TIC dos docentes de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As TIC na Aula Hospitalaria para alumnado de 3 a 6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprender a aprender no xardín de infancia a través das TIC : un estudo bibliométrico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Competencia dixital a través das TIC en Educación Primaria: un estudo bibliométrico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballando a teoría da mente na SA: scratch e o papel docente desde os GAEP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
As posibilidades metacognitivas das tarefas en Educación Infantil para aprender a aprender - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da evolución de licenzas federativas de tenis na última decada (2003-2013) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Edilim como ferramenta de intervención educativa na aula co alumnado con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dificultades motoras e beneficios da psicomotricidade en suxeitos diagnosticados de TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O aprender a aprender a través da documentación na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepcións docentes sobre a integración das TIC na aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os contos musicais para o acercamento ó mundo literario e ó da música sinfónica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Introducindo a lingua galega nunha aula de Educación Infantil dende unha perspectiva interdisciplinar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007