2022/2023
Dimensión dixital, dimensión social e 'texting': proposta de unidade didáctica para a autoavaliación e reflexión sobre capacidades ortográficas propias e alleas en 4.º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O compoñente fónico na aprendizaxe de linguas. Lingüística contrastiva español - inglés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención Educativa en Educación Infantil: 'O papel da lectoescritura na conciencia fonolóxica' - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A estimulación da linguaxe oral en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia do ensino dunha lingua extranxeira na Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Os recursos innovadores provocan motivación e implicación no alumnado? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Novos métodos didácticos para a ensinanza de Lingua e Literatura Española na educación secundaria: estudio de caso no CPI Virxe dos Remedios. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Unha proposta de unidade didáctica: As grandes esquecidas do Renacemento español. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora en Educación Primaria: revisión e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
A comunicación non verbal na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Emocións e literatura na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta didáctica para a supresión de prexuízos lingüísticos nos centros de ensino secundario de Galicia. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora en Educación Primaria. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectura dixital: percepción do alumnado e importancia da súa implantación nas aulas de educación secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Metacomprensión lectora. Intervención didáctica gamificada. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O galego: intervención didáctica para mellorar as producións escritas en lingua galega e fomentar o seu uso en actividades cotiás no alumnado de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de Intervención para unha alumna que presenta Trastorno Específico da Linguaxe (TEL) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención baseada no Programa Ludiletras para traballar a conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Avaliación dos procesos lectores nos cursos de 1ºESO e 4ºESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora na aula: algunhas estratexias - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe da lectoescritura en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Bilingüismo e afasia: revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
O discurso de odio, a cidadanía global e a cultura de paz na escola. Proposta didáctica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia do debuxo infantil: análise e interpretación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estereotipos de xénero na literatura infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora da conciencia fonolóxica no alumnado do último curso de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun programa de intervención para mellorar as habilidades fonolóxicas nun alumnado de entre 5 e 6 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia fonolóxica e desenvolvemento lectoescritor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A literatura infantil na aula de Educación Infantil: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise da comprensión lectora derivada de diferentes métodos de ensinanza da lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actitudes e prácticas cara á lectura no alumnado de bacharelato. Análise dun centro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Norma lingüística e diversidade na clase de Lengua castellana y literatura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
Enseñanza-aprendizaje de la lectoescritura durante la etapa de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estruturas morfosintácticas en galego diverxentes co castelán no alumnado de 3º da ESO do IES Maruxa Mallo: estudo de caso e proposta didáctica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A lectoescritura e o desenvolvemento das habilidades metalingüísticas en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Linguaxe con perspectiva de xénero nas aulas de Educación Secundaria. Proposta de intervención didáctica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O Plan lector de centro como ferramenta para fomentar a lectura. O caso do IES de Rodeira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Avaliación da comprensión lectora en Educación Primaria. Estudo de caso dun colexio público e urbano de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión Lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión Lectora. Estudo e interpretación nun centro de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia fonolóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Desde a lingüística ata a comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conciencia fonológica. Unha proposta para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adquisición da linguaxe oral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprendizaxe da escritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O español como lingua estranxeira na aula de Educación Infantil. Proposta didáctica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ler é comprender: proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A intelixencia lingüística no desenvolvemento da linguaxe oral do neno. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Teoría da comunicación e a súa aplicación na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Dificultades do proceso da lectoescritura na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora. Unha proposta de intervención para 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectoescritura en Educación Infantil. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comprensión lectora en 1º de Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comunicación na mediación para a resolución de conflitos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Adquisición e desenvolvemento da linguaxe oral: unha proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ensino do español como lingua estranxeira ou segunda lingua ao alumnado inmigrante e refuxiado a través da música e o teatro na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O grao de utilidade do libro de texto na Educación Primaria: estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Linguaxe e práctica sexista en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Resumo: novas teorías sobre a comunicación na escola inclusiva como axentes favorecedores da competencia pragmática na síndrome de Asperger durante a Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
A comunicación na aula: análise da interacción profesor-alumno - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comprensión lectora en educación primaria: prácticas e crenzas do profesorado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A influencia da tipografía no aprendizaxe da lectoescritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A lectoescritura en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Como estimular o gusto pola lectura dende a biblioteca escolar na etapa de EP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación en el aula: análisis sobre el comportamiento lingüístico del alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecemento fonolóxico e lectoescritura nos procesos de ensinanza-aprendizaxe na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aceptacion e rexeitamento do traballo en equipo en primaria: unha mostra discursiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O ensino e aprendizaxe da lectoescritura en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a animación á lectura en educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007